fbpx

Ką įmonei duoda darbuotojų kuriamas turinys socialiniuose tinkluose?

Yra daug rinkodaros strategijų, kurios žada garantuotą sėkmę, įtraukiančių vartotojų generuojamą turinį (eng. user-generated content, UGC), tad reikia gebėti atsirinkti tą, kuri leidžia pasiekti geriausių rezultatų išnaudojant kuo mažiau resursų. Viena iš naujausių, populiarumo link kylančių rinkodaros strategijų yra darbuotojų kuriamas turinys (eng. employees-generated content, EGC). Tiems, kuriems dar neteko girdėti apie šį terminą, trumpai jį apibrėšime. Darbuotojų kuriamas turinys – tai turinys apie įmonės produktą ar prekės ženklą, kurį savo asmeniniuose socialinių tinklų profiliuose kuria įmonės darbuotojai. Šiai strategijai įgyvendinti įmonės darbuotojai skatinami dalintis nuotraukomis, video bei aprašymais tinklaraščiuose. Tokiu būdu jie skleidžia žinią apie įmonės produktus, darbo vietos atmosferą bei pabrėžia kitus įmonės privalumus. Darbuotojų sukurtas turinys teigiamai veikia Jūsų darbo vietos politiką, santykį su darbuotojais, padeda sudaryti puikų įvaizdį potencialiems specialistams, svarstantiems pas jus įsidarbinti. Taip pat ši strategija padeda pritraukti daugiau klientų ir apskritai kurti gerą įmonės ar prekės ženklo įvaizdį! Sunku įsivaizduoti, kaip visa tai įmanoma?

Visų pirma, patikėdami savo darbuotojams atsakomybę pristatyti Jūsų įmonę, jūs parodote, kad jais pasitikite, vertinate jų nuomonę ir indėlį į kompaniją. Kai darbuotojai žino ir tiki, kad jų požiūris yra svarbus, jie jaučiasi vertinami ir tai, žinoma, motyvuoja bei formuoja gerą požiūrį apie pačią įmonę. Visai nesenai dirbome su „Western Union“  jų vidiniame renginyje. Naudodamiesi „Printaprint“ paslauga – nuotraukos pagal grotažymę (hashtag‘ą),  „Western Union“ darbuotojai puikiai leido laiką fotografuodamiesi prie foto sienelės. Įkėlę nuotraukas į savo Instagram paskyras su specialia grotažyme, darbuotojai gavo fizinę savo nuotraukos kopiją, kuri suteikia malonius prisiminimus ir išlieka ilgai. Naudodamiesi mūsų paslaugomis, bendrovė skatino savo darbuotojus kurti turinį apie puikiai leidžiamą laiką įmonės aplinkoje, savo asmeninėse socialinio tinklo Instagram paskyrose. Tuo pačiu taip buvo viešinama jų speciali grotažymė ir įmonės ženklą, kuris buvo matomas beveik visose nuotraukose. Tai sukūrė sveiką, draugišką ir šilta atmosferą darbovietėje bei viešo papildomo turinio apie įmonę socialiniuose tinkluose. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių, kaip galima įtraukti darbuotojus kurti turinį socialiniuose tinkluose apie įmonę.

Be to, socialinės žiniasklaidos įrašai iš žmonių, kurie faktiškai dirba įmonėje, transliuoja potencialiems darbuotojams žinią apie Jūsų įmonėje esančią nuotaiką. Darbuotojų generuojamas turinys (DGT) turi galią būti įtikinamesnis nei darbo pobūdžio aprašymas, pokalbis ar turas po ofisą. Turbūt daugelis esame susidurę su situacija, kai iš šalies atrodo kaip puiki perspektyva augti ir dirbti su bendraminčiais, tačiau kartu ieškodavome gerą atmosferą darbovietėje žadančių atsiliepimų galinčių tai patvirtinti. Taigi, DGT parodys perspektyviems srities specialistas, kodėl verta dirbti būtent pas Jus! Įrašai, kurti Jūsų darbuotojų, įtikins  ir bus rekomendacijos, kad įmonė yra atvira, pasitiki savo darbuotojais bei suteikia visas galimybes dirbti komfortiškai bei siekti aukštumų. Darbuotojų kuriamo turinio rinkodaros planas padės rasti ir įdarbinti tikriausius talentus!

Pabaigai,  darbuotojų generuojamas turinys padeda kurti jūsų įmonės įvaizdį. Pagrindinė priežastis, dėl kurios įmonės pasikliauja darbuotojų kuriamu turiniu, yra ta, jog tai tikrai veikia! Kai darbuotojai tampa Jūsų įmonės veidu, Jūs įgijate daugiau pasitikėjimo rinkoje! Žmonės yra linkę skeptiškiau žvelgti į tai, kaip save pristato pati įmonė ir labiau pasitiki tikrais žmonėmis, net jeigu jų ir nepažįsta. Kliento požiūriu, įmonė, kuri leidžia savo darbuotojams apie ją kalbėti, kuria garbingos ir pasitikėjimo vertos įmonės įvaizdį.

Taigi, DGT strategija atneša puikius rezultatus Jūsų verslui. Leisdami ir skatindami savo darbuotojus kurti turinį socialiniuose tinkluose, patikėkite jiems atstovauti Jūsų bendrovę. Tai ne tik daro didelį poveikį atmosferai darbe, kelia darbuotojų pasitenkinimą darbu, bet ir kuria draugiškos, atviros naujovėms bei patikimos įmonės įvaizdį potencialiems klientams bei partneriams!

Ieškote įrankių, kurie padėtų įtraukti darbuotojus kurti turinį socialiniuose tinkluose? Susisiekite su mumis!

 

Kada susitinkame Jūsų renginyje?

Užpildykite užklausą ir mes susisieksime su Jumis bei pasiūlysime Jūsų renginiui ar reklaminei kampanijai tinkamiausią sprendimą.

SIŲSTI UŽKLAUSĄ