fbpx

5 nuotraukų rinkodaros strategijos, kurios veikia

XXI amžius – skaitmenizacijos metas. Visuotinė skaitmenizacija ir su ja susijusių technologijų vystymasis sparčiai keičia pasaulį. Į tai verslui reikia žiūrėti kaip į būtinybę, norint išlikti konkurencingoms tiek Lietuvos, tiek tarptautiniu lygiu. Inovatyvumas domina visus – tiek jaunus, tiek vyresnius žmones, tad gali Jūsų įmonei padėti pasiekti populiarumo viršūnę. Būtent dabar vaizdo rinkodara atlieka itin svarbų vaidmenį. Naudokite nuotraukas savo kuriamame turinyje, kad galėtume naudoti šias penkias strategijas prekės ženklo populiarinimui:

  1. Paverskite tiesioginį kontaktą į vartotojo kuriamą turinį

Suteikite žmonėms galimybę linksmintis renginio metu ir nemokamai pozuoti nuotraukoms, pažymėtoms Jūsų prekės ženklu. Tai galite lengvai įgyvendinti į pagalbą pasitelkdami PrintaPrint spausdinimą iš socialinių tinklų su Jūsų renginiui specialiai sukurtu fotorėmeliu. Tai ne tik kurs puikų santykį tarp Jūsų ir renginio svečių, bet ir reklamuos Jus internete, nes nuotraukos yra bendrinamos žmonių socialinių tinkle profiliuose ar Jūsų puslapyje.

 

  1. Sugalvokite priežastį, skatinančią vartotojus dalintis nuotraukomis, padarytomis Jūsų renginyje

Tai gali būti smagūs nuotraukų efektai sukuriantys lengvą ir žaismingą nuotaiką. Taip pat yra galimybė leisti vartotojams įsijausti į tam tikrą personažą naudojant  kas skatins juos nuotraukas rodyti savo draugams ir artimiesiems.

 

  1. Reklamuokite savo sukurtą grotažymę ir įterpkite ją į žmonių nuotraukas

Pasirinkite ir skatinkite žmones internetinėje erdvėje naudoti vieną oficialią grotažymę. Yra daug būdų, kuriais galite reklamuoti savo grotažymę: papuošdami ja šventėje naudojamą atributiką, pvz. servetėles, renginio svečio apyrankes, transliuojant grotažymę ekranuose ir kt. Be to,  kad nereikėtų žmonių prašyti reklamuoti jūsų grotažymę, PrintaPrint teikia galimybę ją automatiškai uždėti ant kiekvienos renginio dalyvio atspausdintos nuotraukos.

  1. Raskite vartotojams patrauklų būdą viešinti turinį, kuris pasakoja Jūsų prekės ženklo istoriją

Surengdami konkursą, teikdami galimybę balsuoti ar atsakyti į klausimus, sužadinkite svečių susidomėjimą ir norą kelti nuotraukas į internetą su Jūsų įmonės ženklu. Vėliau pasidalinkite rezultatais ir nuotraukomis Facebook page, Instagram ar kitose nuotraukas talpinančiuose portaluose ir paskatinkite vartotojus balsuoti už labiausiai patinkantį dalyvį! Iš mūsų, PrintaPrint, patirties, ši taktika puikiai pasiteisina.  Kelionių organizatorius ITAKA nusprendė vykdyti Instagram ir Facebook page nuotraukų loteriją. Likus valandai iki laipinimo, keleiviai turėjo unikalią galimybę atsispausdinti nuotrauką ir taip dalyvauti loterijoje, kurios pagrindinis prizas – kelionė į pasirinktą kryptį. Per valandą sudalyvavo virš 60 žmonių ir burtų keliu buvo išrinktas nugalėtojas.

  1. Leiskite renginio svečiams nuotraukas parsinešti namo ir branginti kaip prisiminimą

Kodėl gi nepadovanojus nuotraukų renginio svečiams, prisidėjusiems prie šventės sėkmės? Taip ne tik apdovanosite juos, bet ir save – tai didins Jūsų prekės ženklo žinomumą ir populiarumą. Namo parsineštos nuotraukos bus rodomos draugams ir namiškiams, kurie nebuvo renginyje. Jei norite įgyvendinti šią idėją, Jums pasitarnaus PrintaPrint teikiama dvigubo spausdinimo galimybė. Viena nuotrauka lieka Jums, kita – renginio svečiui. Žinoma, nuotraukos turėtų būti pažymėtos Jūsų kurta grotažyme ar logotipu.

Išnaudokite šiandienines technologijas savo naudai! Pasitelkę vaizduotę galite atrasti įvairių nuotraukų rinkodaros sprendimų būdų, kurie jus išskirs iš konkurentų ir padės žengti sėkmės link. Jei norite išgirsti realių pavyzdžių, kaip gali būti išnaudojama nuotraukų rinkodara, sėkmės istorijų galite paskaityti mūsų blog‘e.

Kada susitinkame Jūsų renginyje?

Užpildykite užklausą ir mes susisieksime su Jumis bei pasiūlysime Jūsų renginiui ar reklaminei kampanijai tinkamiausią sprendimą.

SIŲSTI UŽKLAUSĄ