fbpx

Vartotojų kuriamas turinys

Skaidrumas – tai žodis, kuris turi didelę reikšmę šiandieniame rinkodaros pasaulyje. Authentic 100 tyrimo duomenimis, 78% vartotojų nemano, kad prekės ženklai yra jiems atviri ir sąžiningi. Šis vis didėjantis nepasitikėjimas prekių ženklų atžvilgiu pabrėžia poreikį tapti skaidresniais ir autentiškesniais. Vienas iš būdų, kaip prekės ženklai įveikia šį iššūkį, yra bendradarbiavimas su savo auditorija kuriant turinį socialiniuose tinkluose. Vartotojų generuojamas turinys (angl. UGC – user generated content) tai bet koks prekės ženklo kliento kuriamas turinys, paliekantis atsiliepimą apie verslą. Tai padeda prekės ženklams sukurti tiesioginį autentiškumo jausmą su potencialiais klientais.

Nors UGC nėra nauja rinkodaros strategija, tačiau atrodo, kad ji išgyvena savotišką renesansą. UGC dažnai yra kuriamas vizualiu pagrindu ir yra susietas su paskyra socialiniuose tinkluose, taigi yra patikimas auditorijos požiūriu. Pasitelkiant tikras reakcijas bei laimingų klientų nuomonę apie produktą ar paslaugą, yra kuriamas pasitikėjimas bei išlaikomi seni klientai. 75 proc. žmonių mano, kad UGC prekės ženklą daro autentiškesniu, o tai yra svarbiausia priežastis, kodėl verta rinktis šį metodą savo rinkodaros strategijoje.  Tačiau tai dar ne viskas – jūs ne tik kelsite auditorijos pasitikėjimą, bet tuo pačiu ir uždirbsite daugiau. Tyrimų duomenimis, verslai, naudojantys vartotojų generuojamą turinį, net 50% padidina savo pardavimus. Vartotojai mano, kad vartotojų kuriamas turinys yra daug įtakingesnis: 85% teigia, kad tai turi didesnę įtaką jų nuomonei, nei pačio verslo publikuojamos nuotraukos ar vaizdo įrašai. Šią rinkodaros strategiją sėkmingai naudoja visame pasaulyje žinomi prekės ženklai – Starbucks, Asos, Lego ir t.t. Taigi, kaip jie skatina vartotojus viešinti nuotraukas, kuriose kalbama apie prekės ženklą?

Pirmas būdas skatinti vartotojus kurti turinį apie jus yra surengiant konkursą ar loteriją. Žmonės fotografuojasi pagal Jūsų iškeltus reikalavimus (gudru – nuotrauka su Jūsų produktu paliekant atsiliepimą). Šį darbą Jums palengvinti gali PrintaPrint momentinis nuotraukų spausdinimas pagal grotažymę. Renginio metu pakvieskite dalyvius fotografuotis, o tam, kad gautų momentinę nuotrauką (su specialiai Jums sukurtu fotorėmeliu) ir dalyvautų konkurse, jie turi įkelti nuotrauką į vieną iš socialinių tinklų, tokių kaip Facebook, Instagram, Twitter ar kt. Paskelbkite geriausios nuotraukos konkursą ir apdovanokite dalyvį, surinkusi daugiausiai ,,patinka‘‘ paspaudimų. Dešimtys, šimtai ar net tūkstančiai nuotraukų pasieks kitus socialinių tinklų vartotojus!

Kitas būdas kviesti vartotojus kalbėti apie jus – rengti įsimintus renginius, paliekančius teigiamus atsiliepimus tiek apie Jūsų produktą, tiek kuriantį pasitikėjimą bei susidomėjimą  pačiu prekės ženklu. Pasitelkite vaizduotę – surenkite įtraukiantį orientacinį žaidimą su nuotraukomis, leiskite dalyviams pasijausti kaip žvaigždėms fotografuojantis žaliame fone, kuriame bus paslėptas Jūsų logotipas. Suteikite vartotojams priežastį kalbėti ir viešinti nuotraukas su Jūsų preke!

Yra daug būdų kaip paskatinti klientus kurti turinį apie jus socialiniuose tinkluose. PrintaPrint siūlo tiek skaitmeninius, tiek momentinių nuotraukų sprendimus, kurie padės Jums įgyti pasitikėjimą ir verslo sėkmę!

Kada susitinkame Jūsų renginyje?

Užpildykite užklausą ir mes susisieksime su Jumis bei pasiūlysime Jūsų renginiui ar reklaminei kampanijai tinkamiausią sprendimą.

Gauti pasiūlymą
printaprint +370 670 38748